News

09.03.2022

U ISTRI POKRENUTA KAMPANJA “SIGURNOST BICIKLISTA NA CESTAMA”

Ovih je dana u Istri, poznatoj hrvatskoj biciklističkoj destinaciji, pokrenuta kampanja “Sigurnost biciklista na cestama”. Cilj kampanje je senzibilizirati javnost o problemu sigurnosti biciklista na cestama te doprinijeti smanjenju crnih statističkih brojki u kojima je svake godine evidentirano nekoliko stotina nesreća i nezgoda, te nažalost i više od 15 smrtnih ishoda godišnje.

Istra je kao destinacija izrazito popularna i cijenjena među zaljubljenicima u biciklizam prepoznala važnost senzibiliziranja javnosti o sigurnosti biciklista na cestama. Kampanju je Adria Bike, poznati organizator i promotor brojnih biciklističkih utrka i drugih biciklističkih događanja, kreirao u suradnji s agencijom Hendrih-Feldbauer.

Ova kampanja je inicijalno bila planirana još za proljeće 2020. godine, no zbog pandemije je bila stopirana.

Istra zbog svoje jedinstvene geografske pozicije, tipa terena, turističkih atrakcija i kvalitete usluge, svake godine bilježi velik broj biciklističkih gostiju, posebice u predsezoni i posezoni, uglavnom iz zapadne Europe. Upravo oni su pokazali ʺotpornostʺ na koronu te su čak i tijekom trajanja ʺčvrstogʺ lockdowna biciklisti, biciklistički klubovi i biciklistička udruženja redovito punili smještajne kapacitete u Istri.

Kako Hrvatska u biciklističkom segmentu prati svjetske trendove te je broj biciklista na cestama svake sezone sve veći, cilj kampanje je senzibilizirati vozače motornih vozila, prvenstveno automobila, o problemu sigurnosti biciklista na cestama i osvijestiti ih da bicikliste na prometnicama zaobilaze isključivo na sigurnoj udaljenosti od 2 metra, ali isto tako i biciklistima ukazati na to da kretanje po prometnicama ima svoja ʺpravilaʺ te kako se trebaju kretati na način kojim ne ugrožavaju ni svoju, ni sigurnost ostalih sudionika u prometu.

Nositelj kampanje je Turistička zajednica grada Poreča koja ovim potezom pokazuje visoku osviještenost i posvećenost sigurnosti svojih gostiju. Kampanju su podržale Turistička zajednica Istarske županije te lokalne turističke zajednice s područja Poreštine – Turistička zajednica općine Funtana, Turistička zajednica općine Tar-Vabriga, Turistička zajednica općine Kaštelir-Labinci i Turistička zajednica općine Vižinada. Kampanju su također podržale i dvije najveće hotelske grupacije s područja Poreča – Valamar Riviera d.d. i Plava Laguna d.d.